Kızlar bebegim nezle oldu bugun şimdilik hafif gibi ama hırıltısı var nerden nasıl kaptı bilmem, nasıl bi süreç geciyor genel olarak tecrübeli annelerden yardım bekliyorum ilk defa hasta oldu o yüzden tecrübesizim hırıltı olması mesela kötü bşymi arada da öksürüyor minigim 😔😔