Arkadaşlar merhaba 2 ay 25 günlük bir oğlum var.sürekli emmek istiyor emzik almıyor.sürekli memede olan bir bebek olduğundan tabi her zaman göğüslerim dolu olamıyor haliyle ,ağlama krizlerine giriyor öyle zamanlarda.doktor kontrolümüzden bu yana 20 gün oldu 800 gram almışız.Doymuyor olabilir mi?
elim hiç mama vermiye varmıyor ama bir yandan da aç mı bırakıyorum diye üzülüyorum😔
var mı başına gelen bir fikri olan😔