dis çıkarma dönemindeyiz alttan iki düşün yanına bir tane göremiyor sanirim yukarıda da azilar çıkıyor. Sorum su ki gece en erken 12 buçuk ta uyuyor gece sürekli inliyor ağlıyor ne tam uyanık ne tam uyuyor . Kulaklarına dokunuyor pazartesi zaten doktora gididez ama sizinkiler de böyle mi?