Hmtgce Melek00 benim kızım iki aylık bende hep sağa ve sola yatırdım şimdi sanki kendi isteğiyle düz yatamiyo acaba sonradan yatar mı erken mi çevirmesi için
Tortilla_ Melek00 Yavaş yavaş dönme çabasına da girecektir. Kendisi sırt üstü ve yan da yatacaktir zamanla. Ben yan sırt üstü falan yatırdığım oldu hiç Bir sorun yaşamamıştim
Bgmbgmbgm Melek00 kendi dönmeye başlayana kadar hep bir sağ bir sol şeklinde yatırdım hiç sırt üstü yatırmadım.. reflü problemimiz vardı o yüzden korkuyordum uykusunda kusar eder diye
Gok_53 Tortilla_ benim bebeğim hep sırt üstü yattı reflü yatağı kullanmak zorunda kaldığımız için sağlı sollu yatıramadom hiç . Şimdi 5.5 aylık hala öyle yatıyor bunjn bir sakıncası varmıdır? Zaten dönmeye de başlamadı henüz prematüre bebek olduğundan sanırım 😊
Tortilla_ Gok_53 Bence yok diye düşünüyorum. Hala kusuyor mu . Benim kızım 4.5 aylık dönmüştü. 5 aylıkken falan dönüp uyumaya çalışıyordu. Ben kendim döndürüp uyuyordum. Çünkü öyle rahat ediyordu. Sonra 6 aya falan girdik kendi kendine yatakta dönüp uyuyor. Hatta 3 aydır yüz üstü yatıyor 😀
Gok_53 Tortilla_ oy maşallahh , kusması var fakat gündüz hareketli olduğu anlarda yapıyor . Reflü yatağını bıraktık doktorumuz öyle söyledi diye şimdi sırt üstü devam ediyor daha dönmeye başlamadı 🥰
Sevgi61 Benim bebeğim 3.5 aylık sırt üstü yatırıp kafasını yan çeviriyorum.Çünki dönmeye çalışıyor yan yatırırsam dönüp boğulur diye korkuyorum.Bu aylarda çocuklar dönmeye çalışıyor yan yatırmak tehlikeli gibi geliyor bana.