Sibell677 Sibelervakara bence cok ıyı benim bebeğim 3 kilo doğdu daha gitmedim doktora ama suan 4 aylık anca 6 bucuk olmustur 😍
Mom0971 Sibelervakara masAllah cok iyi kuzum. 4. Ayinda bebek kilosu iki kati olmaliymis asagi yukari sizinki gayet iyi❤️🧿
bikerem Sibelervakara benim bebegim de 2520 dogdu 3 gun sonra 4 aylik olacak 7500 gram olmus. Sizin de gayet iyi maşallah
Sunabay bikerem maşallah benim bebeğim 3,350 doğdu 4,buçuk aylıkken 6,650 idi şimdi 5,buçuk aylık bilmiyorum
Arnuar Sibelervakara herkesi dinleme lütfen anneleri üzmekten başka bir işe yaramıyorlar bebeğin sağlıklı mı herşeyi normal mi önemli olan o. Maşallah çokta güzel kilo almış. Doktorunuzdan başka herkese kapatın kulaklarınızı🌺
Minasu Sibelervakara sacmalama 2450 doğmuş çocuk 4. Ayına kadar toplamda 4 kilo almış çok çok iyi maşallah her ay 1 kilo almış nerdeyse iyi bakmışsın bebeğine bakma milletin dediğine 😘
edinamoreno Sibelervakara maşallah subhanallah çok güzel daha da büyüsün kuzucuk inşallah 🥰🥰💐💐🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
bikerem Sunabay 3.bebegim benim hepsi erken dogum ve kucuk . Kucuk dogan bebekler sanirim daha cabuk toparliyor. Saglikli olsunlar da tek kilo hic onemli degil 😊
Arnuar Sibelervakara hiç dinle hiç. Sen bebeğini mutlulukla büyüt sadece. Çok kilo alsa bu sefer de ona laf ederler ay bu çocuk ne olacak böyle diye. Hiç susmazlar maalesef 🥴