feamtrmea 3 gün ağlar
Yani şöyle
İlk gün gerçekden zor
Bebekten bebeğe değişiyor aslında ama
Bizim ilk gün çok zor geçti
Uyutana kadar ağladı
2.gün sadece bezi değişirken ve çişini yaparken ağlıyor normal neşesi yerine geliyor
3.gün sadece bez değişirken ağlıyor o da korktuğu için
4 ve sonrasında bez değişirken bile ağlamıyor sadece ara ara korkuyor
4.günden sonra şiş iniyor dikişler yavaş yavaş düşmeye başlıyor
Ama kakasını yapar yapmaz alın ve kesinlikle sünnetli bölgeye değmesine izin vermeyin
Çişli bezi hemen değiştirmeyin çünkü o şekilde daha çabuk iyileşiyor
1 numara büyük bez takın
Biz karton bardak hiç kullanmadık çünkü bacaklarını çok hareket ettirriyordu Ordan çıkar sünnetli bölgeye değer diye korktum açıkçası
Birde bebeği biraz aç götürünn
Sünnetten önce emzirin uyusun uyurken sünnet edilsin bence
Bizimki uyandı hemşirelerden çok korktu
İnsan yabancılamazdı normalde ama şimdi insanlardan korkuyor
O korku kaldı
1 2 aya geçer inşallah