Ebrarkl Kızlar sezeryan olalı 4 gün oluyor göbeğim üst üste binmesin diye araya tülbent koyuyorum dikişlerimde yanma şişme iltihap vs yok fakat arada bir yer yer azıcık kan tülbente bulaşıyor normal mi?
asel16_hurmuz Ebrarkl göbeğin üst üste binmemesi için korse tak mutlaka korse tak ki daha çabuk iyleşesin o kanama çok olmadığı takdirde normal ama çok olursa mutlaka doktoruna yaz