Bebeğim 2.5 aylık oldu son günlerde hep sağ göğsümü emmek istiyor başını o tarafa döndürüyor sol göğsümü zorla vermeye çalışıyorum bazen alıyor ama bazen çığlık çığlığa ağlıyor.sol göğsüm küçük sağ gogsum gibi sürekli dolu dolu gelmiyor bide geldiği zaman tanzikli gelip genzine gidiyor nedeni bu diye düşünüyorum ama önerileriniz olursa çok sevinirim.Ne yapmalıyım acaba 😶😔