Zelisblt Strongmomm norml canım bnmde öyle gelmişti, hatta çok korkmuştum yerleşme kanaması mı diye :) 😊
Elifdurununannesi Strongmomm ağrınız sızınız yoksa bence sıkıntı yoktur kanama kişiden kişiye değişebilir içinize sinmiyorsa doktorunuza danışın sağlık sonuçta ihmal etmeyin
Duruparmak Strongmomm benim de iki gündür aynı şekilde. Doğumdan sonra ilk defa böyle oldu.Doğum yapalı 7 ay oldu.
Zerin1234 Strongmomm benim 40 çıkana kadar hatta 50 gün boyunca kanamam vardı sonra 10 gün girdi araya tekrar kanamam oldu şimdi normal değil mi sizce korktum şimdi
Omertugra20 Strongmomm ben gecen ay ilk old 3-4 gun surdu az oldum bu ay oldum daha yogundu ona bakarsan ilk adet oluk oluk dediler bende hic olmadi her bunye farklı
Bgmbgmbgm Strongmomm benim de rengi bayağı koyuydu ama çok yoğun olmuştu ilk kanamam.. bünyeye göre değişiyor mu acaba
pilavustutavuk Lohusalik kanamasi 32 33 gün sürdü. Aradan 3 hafta gecti doğum yaptıktan 50 gün sonra olmuş oluyor, adet oldum :/ ve benimde az az. Heralde tam sökülmedi dedim kendi kendime. Ama bende polikistik over hastalığı var. belki ondandir
Strongmomm pilavustutavuk ay artık şaşırdım bugun acaba soğan kürü mü yağsam dedim söktürmek içinbilemedim