Papatya07 o karnı agrıaıgı için emmek istiyo. Yani tek bi rahatlama yolu biliyo. Oda emmek. Bendede öyle oldu. Doktor iki saaatte bi emzircen demişti. Bol bol masaj yapın karnına. Ayaklarını havaya kaldırın. Kalçasıda biraz havaya kalksın. İnternetten masajlara bakın. Bende de hiçbi gaz damlası işe yaramadı. Banyo yaptırdım bol bol. Masaj yaptım karnına. Onlar iyi geliyodu bi