Cnsuduru Doğduğun dan beri 3 saatte bir 120 ml ya süt sağardım ya mama yapardım (emmek istemedi)bazen 100 yerdi bazen 120 ml hiç sorun yaşamadık çok şükür şimdi yaşımıza giricez 😊
Hafsaninannesii kubra2608 4 aylık bebeğim gün boyunca emziriyorum sadece gece mama veriyorum acıkınca uyanıyor
Cansel17 kubra2608 doktor bana 3 aydan sonra kilosu gelişim düzeyi iyiyse ki sizin ki iyi önemli değil kaldırmaya gerek yok acıkınca uyanır demişti.
Organikumos kubra2608 dinlensin yavrucukların midesi birazcık 😂 anne yüreği hep bi acaba diyor ama böylesi ikiniz içinde daha iyi olur 😊