Bugun bebegim sadece 1 kez kakasini yaptı sabah yapmisti daha da yapmadi 2 aylık bebekler günde kac kez kaka yapmasi gerekiyor daha onceleri 4 veya 5 kez yapiyordu bi kac kisiye sordum mamasina zeytin yag koy dediler ama koymadan once normal mi acaba diye sizlere sormak istedim burda tecrubeli kişiler daha çok normal mi sizce 1 kez yapması bir de cok huysuzdu bu aksam normalde sakindir