Eveeet 10 aylık bebek anneleri. Akşamları saat 8-9da uyuyan bebeğim son zamanlarda 12leri buluyor ki ayakta sallanmaz, emzik almaz bi durumda öyle başını omzuma koyacak gezinerek uyuyacak. Yeme yeme içme o da maalesef sorunlu, elimize ne geçerse mama sandalyesinden aşağıya atıyoruz, peşine de gel gel ya da bay bay yapıyoruz. Bu zamanlar nasıldı herkesin acaba merak ediyorum açıkçası sizdeki durumları.