Eymensmomm mart sonunda bizimde dogum günümüz 🥰 safari konsepti dusunuyorum cok buyuk bisey olmayacak kayinvalidemler annemler ablamlar sadece az kisi olacagiz instagramda feriatolye var oradan ogluma kıyafet diktirecegim kendime elbise almistim zaten esimede elbisemin renginde gomlek bakacagim bide disarida fotograf cekinmeyi düşünüyoruz 10 gun onceden falan o fotolarla dogum gunu masasini susleyecegiz digitalmagnet.net ten de poster ve hatira olarak fotografli magnet falan yaptiracagm insallah😍