Eymensmomm tde_kbr çok güzel olmuş canım eline sağlık bende pastayı kendim yapmak istiyorum pasta patlatırız bi 😍🙏 rafine şekersiz pastamı canım
tde_kbr Eymensmomm rafine şekersiz değil maalesef hazır pandispanya ve hazır pasta muhallebisinden yaptım 🙈 ben biraz kolaya kaçtım ama şekersiz tariflerden de yapılabilir böyle bir pasta 😉
Ceydakoruc Eymensmomm ben kızıma papatya konsepti yaptım, herşeyi kendim hazırladım dışarıdan hiç bişey almadım🌼 eşim ben annem babam 3 kardeşim halam ve eniştem vardı o da zaten normalde görüşüyoruz ve eşimle eniştem birlikte çalışıyor diye. Allah izin verirse 2 yaş doğum gününde virüs bitmiş olursa sevdiğim herkesi çağırmak istiyorum 🥰
Ceydakoruc Eymensmomm eşimin ailesiyle görüşmüyoruz 3 yıldır o yüzden yoklardı🥰 evet cupkekleri, şeker hamuru kurabiyelerini, pastayı süsleri falan hep kendim hazırladım 🌼
tuval Eymensmomm toplanmak yasak değil mi bahçede yapınca görünür şikayet ederler ceza yersiniz ben sade masa hazırlayıp aile arası yaptım maksat anı kalsın
Eymensmomm tuval ysakmı? Bahcede herkes komsularıyla içiçe oturuyor biz aylardır dışarı çıkmayan insanlarız oda evde olsun istemiyorum zaten benim düşüncem aile arasında üç kişi yapmaktı bide fotograd çektirmek bakalm yasaksa istemem ztn
tuval Eymensmomm tv de diyorlar evlerde orada burada toplanmak yasak ihbar eden olunca ceza yazılacak vs kimse uymuyor tabi. Aile arası yapın Fotoğraflar anı kalır.çocuk büyüyünce niye kutlamadınız demesin😊
Yesidil tde_kbr ya sizden ricam pasta tarifini paylaşır mısınız? Bide pasta altlığını nerden ne kadara aldınız?
tde_kbr Yesidil pasta altlığı bambu dönen tepsi var onu kullandım ne kadara aldığımı hatırlamıyorum. Pastayı da hazır pandispanya bir de hazır pasta kreması var dr.oetker onunla yaptım araya da muz koydum. Çok lezzetli olduğunu söyleyemem ama görsel olarak işime yaradı [url=https://hizliresim.com/zznSkV][img]
Ballilokmamelmaliturtam Eymensmomm Biz safari konsepti yaptık. Ailelerimiz geldi sadece güzel geçti 🌸
tuval Pasta ve keki ben yaptım hazır kek pasta kreması gıda boyası çocuğa yedirmedim tabiki:) https://imgyukle.com/i/LkYeoh
ipek39ela Eymensmomm Kuzum biz evde yaptık sadece benim ve eşimin ailesi vardı başka kimseyi çağırmadık iyi dr oldu aslına bakarsan 🙈😍 balon setini internetten aldım şişirdim ayarladım masa örtülerini pazardan kumaşçıdan aldım 😂 pastayı ve kurabiyeleri de herşeyi kendi ellerimle yaptım masada gördüğün herşey bana ait fikir olsun istersen konsept falan yok am pembe gold yapmak istedim 😍💗 https://hizliresim.com/YaGM23 https://hizliresim.com/F1JTIi