Kızlaaarrr 😐 ya ben sezeryan olalı 5 ay oldu 2 aylıkken falan belimde bi ağrı oldu oğlumu yataktan kucağıma alırken belim kopuyor sanki o kadar garip bi ağrı ki tam belde sayılmaz sırtta komple bi ağrı oluyor. Hep aynı pozisyonda ağriyor yerden bisey almak icin egildigimdede bebegi kucagima alimcada.mesela leslie yapiyodum biraz zıplamali hareketti asla yapamiyorum. Bu agrilar sezeryan ile mi ilgili yoksa yanlis bi hareketmi yaptim acaba yada emzirirken mi falan bilgisi olan varmi