Kızlar selam, bugün yeğenimin uykudan kalkip çığlık çığlığa ağlamasına şahit oldum… Çığlık çığlığa ama.. rahat 15 20 dk sakinleşmek, konuşmadı çığlık devam.. iki buçuk yaşında.. var mı yaşayan Allah aşkına insanlar delirmek üzere.. benim kızım bir yaşında ama çok çok çok şükür bı uyku sorunumuz olmadığı için çok yabanciyim bu konuya😥