Hayırlı akşamlar canım anneler 🥰 bugün ebebek indiriminden Litetrax 4 aldık. Ağır olduklarını bildiğimden asla travel almam diyordum ama pratikliği ve sürüşü çok hoşuma gitti. Daha çok kabin tip istiyordum fakat bugün ani bir kararla almış bulunduk :) kullanan annelerden yorumlarını bekliyorum yoksa uyuyamayacağım sanırım 🙈