Aysinnnnn Hanimlar gecen hafta topuk kani verdik bugun arayip tekrar vermemi gerektigi söylendi. Sanirim Fenilketonüri degeri yuksek cikmis. Sizdede boyle bir durum yasandi mi
ozgeya Aysinnnnn Biz de tekrar vermiştik ama bize sağlık bakanlığının açıklaması Ankara’daki cihaz okuyamadı olmuştu.
Kahvegerek Aysinnnnn kuzenimin çocuğunda oldu hatta bi hastalık varmış dediler korkuttular ikincisinde bişey çıkmadı canım içini ferah tut 😊
Mom084 Aysinnnnn bizde de olmuştu protein eksikliği dediler bı ilaç kullandık düzeldi şükür 5 aylık test yapıldı düzeldi şükür
Bulut_pelin Bizden de tekrar istendi ama sonradan öğrendim ki öğleden sonra verilen kanlar bir sonraki gün gönderiliyormuş bundan dolayı kan bozuluyor. 2. Vermemizde bi sorun çıkmadı şükür inşallah sizde de çıkmaz içinizi ferah tutun
Mltmlrn Bizde de fenilketonüri den şüphelenip 3.kez kan aldılar canm..on gün sonuç bekledik o sırada tabu ben aglamaktan mahvoldm ama çok şükür fenilalanin değeri düşmüştü..inşallah sizinde yanılmışlardır..dua et içini ferah tut insallah yoktur öyle birşey..ilk doğduğunda küvozde yogun bakimda falan kaldiysa sonuçları etkiler
MervEslinArden Aysinnnnn Bizide arayıp troit yüksek tekrar kan verip kontrol ettirin dedi sağlık ocağı geri hastaneye gittik verdik kanı bi sorun çıkmadı