Kayınvalideniz ne kadar dşüncesiz. Sütünüz gelmiyor diye siz kötü bir anne değilsniz. Bebeğini sokağa bırakanlar, bebeğine işkence yapanlar, bebeğini çöpe atanlar, hatta ne yazık ki kendi çocğunu taciz eden o pislikler drurken siz mi kötüsünüz? Siz bebeği için endişe duyan muhyeşem bir annesiniz. Her şey süt değil. Bebek mama ile de byüyor kursak bir şeklde doyar mühim olan bebeğinizin gönlünü doyurmanız. Sizin gönlnüz öyle güzel ki annesi bebeğiniz büyüdğünde size hayran olacak. İyi ki benm annemsin diyecek size. Hiç üzülmeyin.