Arkadaşlar oğlum 12 ayını doldurdu yani 1 yaşında hala geceleri çok kalkıyor beni yalancı meme gibi kullanıyor emiyor geri yatıyor bir sıkıntısı olmazsa ama çok sık 2 3 saat de bir kalkıyor çok az emip geri uyuyor ben de haliyle devamlı koynumda yatırıyorum ben de uyuyorum zaten o esnada ilk 5 ayımız çok rahattı uyudu u gece 6 saat deliksiz uyurdu böyle olma var mı