Kızlar nasıl tarif etsem bilmiyorum resmî de atılmaz buraya kızımın bacaklarının iç bölgesi yani vajina nın yanları iç bacaklar şiş gibi çok etli 4 numara bez kullanıyoruz o bile oraya oturuyor sıkıştırıyor şişko yapılı bir bebek değil 7.500 kilo artık kafama takmaya başladım acaba ne diye sizce normal midir doktoruma yazdım ama görmedi daha içim içimi yiyor