İlk çocuğum 3 aylık olmak üzere doğduğundan beri çok ağlamaz gereksiz ağlamaz yani acıkınca ağlar uykusu varsa ağlar en fazla 2 saat uyanık kalır neyse bugün uykuya dalamadı bir türkü ilk defa içten derin derin ağladı zor susturdum sonra baktım iç çekiyor nasıl anlatılır bilmiyorum bizdede çok ağladıktan sonra iç çekme olur ya işte öyle ve geçmiyor sabahtan beri devam ediyor çok korkuyorum başına gelen var mı lütfen yorum yazın çok panik atağım ağlıyorum suan