Merhaba Güzel Anneler şimdi tecrübeli bilgisinolan annelere fikirlerini sormak istiyorum 15 aylık sadece anne sütü emen kızım var bebeğimize karşı nasıl davranmalıyız sürekli kucak istedğinde kucagımıza almalımıyız mesela yada her dedğini yapmamak gibi bi sansımız var mı hayır deyincede engellemiş hissediorum her istedini yaparsak sonradan sözümüzü geçiremeyiz mi yani kafamda deli sorular var aslında ben cocugu kucagıma almaktan onunla oyunlar oynamaktan agladıgında sakinleştirmekten memnunum yani kızımla ilgilenmekten başka bir işim yok zaten kaldi ki 8 sene sonra olunca kızım daha bi seve seve yapıorum ama bir akrabamıza pturmaya gttik ve sürekli beni arıo kızım memede die tutturuo odadan ayrıldıgımda numaradan aglama numarası yapıp beni yanına isteyince dediler ki sen artık memeyi kes yavaştan heristedinde kucagına alma falan falan tabi ki ben iç güdülerimle hareket ediorum ama yinede kafam karışıo bazen nasıl hissedeceğimi bilemiorum o yüzdende buraya yazp anlatmak istedim böyle şeyler yasayan belki içini dökmek isteyen olur biraz rahatlarız sizler neyapıosunuz nasıl davranıosunuz paylaşmak isteyen var mı☺️