Merhabalar bende BİM’den aldım ama çok güzel hatta baya büyük bi iki defa bende oğlumla uyudum içinde yatağıda vivensa mi ne oradan almıştım ranza yaptıracağım bunu satmayı düşünüyorum yatağıyla birlikte inanın neredeyse hiç kullanmadık eğer düşünürseniz yardımcı olurum ?