Kızlar merhaba. Bebeğim 2 aylık ve doktorumuz aşırı kusmadan dolayı büyük ihtimal reflüsü var diyerek gaviscon infant verdi. Emdikten sonra sulandırıp kaşıkla ver veya mama veriyorsan mamaya karıştır ver dedi. Tam olarak kullanımı hakkımda bilgisi olan var mı beni aydınlatabilir mi? Ya da bu ilacı kullanıp faydasını gören var mı acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.