Dildicle sevimli olduklari kadar da cok zorlar kuzum…oglumda hemen hemen 1 yaşından sonra suya alışmıştı..öncesinde haftada 1 kez banyo yapsin yeter diye düşünürdüm..ustunu cikardigim anda ortalığı yıkıyordu, sesini duyan olsa işkence yapiyorlar cocuga derlerdi galiba…elinden gelenin fazlasini yaptigina eminim canimin ici sakin ol..zorlu süreç belli ki yıpratıyorda..baska doktora gitme sansin varsa git..tekrsr gecmis olsun cookk🙏