Merhaba Anneler,
Oğlum bugün tam 4. ayına girdi. Zaten bir süredir dönme mücadelesi veriyordu kendi çapında 😬🤭 Bugün artık resmi olarak kayıtlara geçtik, yeni sürüm güncellendi 😬 75000 defa döndü 😂😂😂😂 Ben bırakıyorum o dönüyo ben bırakıyorum o dönüyo. Yoruldu, helak oldu şapşiğim 😳😍 Çok tatlı oluyor dönüp bir de şapşal şapşal bakınca karşıdan ❤️🐣 Ama şey bu iş baya tehlikeliymiş ya altını değiştirirken bez almak için falan kaçamıyorum yanından. Büyüdükçe işler kolaylaşıyor zannetmiştim de ben 😳😳😳 Bir sonraki level da neler bekliyor acaba 😬😂