Kızlar oğlum 3000 kilo doğdu. Hastaneden 2900 ile çıktık. 5. Gün muayenesinde 2700dü. Sezaryen doğum olduguiçin sütüm az geldi hipp mama baslamıştık 4-5 defa 30 cc veriyoduk anne sütü sonrasında. Son bi iki haftadır cok ağladığında 30 cc yapıp veriyordum bi de geceleri. Sütüm sağımlarda 30-40 cc ancak cıkıyor tabi bebk ne kadar emiyor bilmiyorum. Bugünkü 1. Ay kontrolünde oğlum 3600 kilo 57 cm çıktı. Doktor kilo alımı az dedi. Bu ara kusmalar da var sulu süt gibi. Mama miktarını 60 ccye cıkar günde 4 kez yeter dedi. Anne sütüyle beraber. Sizlerin nasıldı durumu ? Bebeğim kolik sayılabilecek düzeyde gazlı bi de. Cok ağlaması huysuzlupu oluyordu bugün emme peşine 60 cc mama verince uzun zamandjr ilk defa uzun uzun uyudu ve huzurluydu.