Hafsaninannesii ben 15 gün geçince ayını söylüyorum, mesela 4 ay 15 günden sonra 5 aylık dedim, 5 ay 15 günden sonra 6 aylık demeye başladım, şimdi 8 ay 19 günlük kızım 9 aylık diyorum, genelde buçuklu söylenmediği için o şekilde ifade ediyorum, böylesi mantıklı geliyor canım 😊