tontisbebegim Yazdığım yorum üzerinden birkaç soru sorulduğu için hala başlığı takip ediyorum. Naçizane tekrar uyarımı yapmak isterim. Bu bahsettiğiniz bitki süt artırıyordur ona sözüm yok. Lakin tekrar söylüyorum, bitki çayları masum değildir. Kontrollü tüketmek gerekir. Karaciğeri yorar ve enzim bozukluğuna sebep olabilirler. Siz de kontrollü tüketin lütfen. Çünkü okuduğum kadarıyla beğeğinize de içiriyormuşsunuz. Hem siz içiyorsunuz, hem bebeğiniz içiyor, dozunu iyi ayarlamakta fayda var. Bu arada bahsettiğiniz bitkiyi özellikle araştırdım. Östrojenik etkileri olabileceği yazıyor. Siz de bir bakın isterseniz. Sağlıklı günler dilerim.