Annebebek58 canım benim aldığım malesef biraz pahalı içmeye kıyamıyorum 🤣 20 poşet 35 tl idi sanırım. Poşet çay olarak geldi bana gün de 1 poşet 1 lt suda demliyorum. Poşeti demlikten hiç çıkarmıyorum kaldıkça dem alıyor o yüzden bereketleniyor. Iyice demini alınca yarı çay yarı sıcak su olarak içiyorum ben. Öyle ilaç gibi gün de şu kadar fincan iç diyemem ama en az 2 kupa iç ❤