Mom070 Oğlum 13 aylık. 8. aydan beri alkış yap desek de demesek de yapar. Birkaç aydır bay bay veya öpücük vermeyi de yapıyor ama biz ‘Hadi bay bay yapalım veya öpücük ver.’ vs dediğimizde yapmıyor, aradan birkaç dk geçtikten sonra yapıyor. Hep böyle. Mesela annemlerle görüntülü konuşmayı bitirirken ‘Bay bay yapalım annecim.’ diyorum, o an yapmıyor. Mecbur kapatıyoruz konuşmayı, kapattıktan sonra yapıyor. İnsanlar aylardır bay bay görmeye hasret 😅 Normal midir sizce böyle geç yapması? Alkış deyince alkışlar ama. Bay bay ve öpücük böyle. Anca canı isterse.