SultanAnne Büyük oğlum ilk dişleri 6 aylıkken çıkmıştı. Alt üst dişlendiğinde 7 aylıktı ama ısırmalara 9-10 aylıkken başlamıştı.Her seferinde gülmeden ama kızmadan bağırmadan düz bir ifade ile ısırmak yok diyip,her ısırmasında memeyi çektim.Yaklaşık 2 hafta sürmüştü,geçmiş zaman tam gün hatırlamıyorum.Bu şekilde ısırmayı bırakmıştı.