Çok şükür 18 şubat kandil günü yaptırdık sünnet. İlk 1 gün çok ağladı. Tuvaletini yaparken bide pansuman yaparken ama sonra normale döndü. Biz 3 ay 14 g0nl9kken yaptırdık ama ben hep dedim geç kalmışız diye. Çünkü dönmeye çalışıyor elini istemsizce pipisine atıp altını değiştirirken sargısını çıkarttı o yüzden ne kadar erken o kadar kolay.