homosapiens ben sezaryen sonrası ilk günden sonra hiç oturmadım hastaneden eve geçtiğimden beri her şeyimi kendim yapıyorum bebeğimin her şeyiyle kendim ilgilendim çok hareketli olduğumdan mi bilmiyorum 3. Gün normal hayatıma döndüm doktorun verdiği ağrı kesicileri bile hiç kullanmadım hastanedeyken bile almadım hareketle alakalı olabilir bol bol hareket edin☺️