Edaahs İnternetten geçen hafta gayet uyguna sipariş verdiğim mama 1 haftada 2 katı arttı nedenini bileniniz varmı ya 🤷🏼♀️
Candy1907 Edaahs firma zam yapacağı için ürünleri depoya toplatmis. O yüzden çok bulunmuyor, bulunan yer de 2 katına satıyor böyle😔
tugceerva06 Edaahs Candy1907 Vedq kızlar ben Cimer’e yazdım sizde yazın . Bebekleri alistirip sonra kaldırıp pahalandirmak nedir benimde internet aldığım Bebelac Gold şimdi kaç lira zam gelmsj resmen ya çok gereksiz sizde yazın lütfen
Prensinannesii Vedq cnm yarıyor mu yani fiyatıtı çokkkkkk uygun daha önce denemdim memnun musun. Aptamil alıyorum 800 gramı 140 TL 1 hafta ancak gidiyor
Edaahs tugceerva06 haklısınız yarın yazıyım bende ozaman cok sacma yani anne sütü alabilse mamaya ihtiyac kalmıycak keyfimizden de vermiyoeuz basıl beslenicek bebekler
Fs10 Edaahs aynen öyle alıyordum bende resmen uçmuş fiyatlar. Piyasada marketlerde yok zaten bulamadım. Onun yerine aptamil aldım çok daha uyguna
tugceerva06 Edaahs aynen öyle bebek yani bu ya insanı çaresiz bırakıyorlar hadi amayan ne yapacak yazın lütfen kızlar 🌺
Vedq Prensinannesii bende aptamil verdim 3 4 ay kızım kabız di bide pahaliydi maddi. Imkan biraz engelde oldu . Bebelac a başladık. Şükür hiç sikayetimiz yok kizimin kilosuna ıyidir.
reynwoman Edaahs valla aynen öyle benim kızımda 5 ay 25 günlük hep bebelac gold kullandık ama hem bulamıyorum hemde cok pahalanmış hümanaya geçtim mecbur
Mom24 Edaahs evet normal bebelac larda paahalandi 900 gr eczaneden 64 de aliyordum şimdi 74 olmuş en son bebelac gold 110 tlydi suan kac
Edaahs Mom24 markette aynı sanırım. Uygun diye internetten sipariş veriyodum ama artık orda ne tuttururlarsa. Bi kutuyu 197 ye bile satan var