deryatoprak zeynepzeze kullandıgınız besafe modelini tam olarak yazar mısınız? Biri 2700 diğeri 5300 cunku eger sizdeki model daha az butceli ve memnunsanı diğerini almayayım
Woody deryatoprak maxi cosi axissfix Şu an joie i spin İndirimde. Adac puanı en iyi olan koltuk. Ona da bakabilirsiniz
GamzeKeser Woody eminmisiniz e bebek çalısanı joienin ürününü gösterip adac testine girmiyo sma cok kaliteli demişti yani serisi farkediyormu
GamzeKeser Miniktosbikinannesi besafe 0-36 olanlar var normal koltuk gibi yani içi dar değil ana kucağı gibi seğil onumu kullanıyorsunuz memnunmusunuz ona göre bende ya cybex yada besafe düşünüyorum
Woody GamzeKeser Kilo aralığı nr kadar fazla olursa güvenlik o kadar azalıyor. 36 kilo çocuk çocuk büyük. Onu tutan araç 9 kilo bebeği tutamıyor
zeynepzeze Momyyyy Çünkü 9 36 arası çok daha geniş olduğu için. Özellikle 10 kilo civarı bebekler için, güvenilir olmadığı söyleniyor. Besafe, maxi cosi, cybex, britax en iyi markalar
Ebrars Britax römer aldık biz de indirimde idi bugün. Güvenilirliğinin joieye göre daha iyi olduğunu söyledi e bebek çalışanı. İnşallah iyi günlerde kullanırız hepimiz.
deryatoprak mermik şuan 10 kg 11 aylık benim tekrar almak gibi bir fikrim yoktu direkt 9-36 alayım diyordum ama aralık uzadıkca güvenilirlik azalıyormus ben de mecbur 9-18 alacağım sanırım.Uzun yol yapıyoruz gorevımız dolayısıyla memleketten epey uzagız senede 2 gıdıyoruz memlekete 26 saat o yüzden bu kadar araştırıyorum.Be safe markasına takıldım ama onun da ıki modeli var biri 2900 diğeri 5200 sadece 360 derece dönebilme ve terletmeme özelliğinden ötürü o kadar fark verilir mi emin olamadım:(
mermik deryatoprak yani dönme şöyle cok rahat alıp koyuyorum kizimi. Ancak Seyehat anında asla cevirmiyorum ağlasa bile cunku guvenli degil. Ben vermezdim sanirim o farki
Hunilianne deryatoprak alismasi zaman alabilir benim kızım doğduğundan beri önce puset sonra koltuk biz de çok çıkamadık ve alismasi uzun surdu şimdi 13 aylık anca anlıyor koltuğa oturması gerektiğini. Benim geç kalmışsınız demenizden kastım yan sokaktaki annenize bile gitseniz kucak güvenli değil o bakımdan. Ben çok önemsiyorum koltuğu. Bebek için her seyden daha önemli.
deryatoprak Hunilianne kesınlıkle katılıyorummm benım annem 1600 km uzakta maalesef sızın yerinizde olmak istiyorum
Kusannesi deryatoprak 6. Ayından itibaren kullanıyoruz 11 aylık bebeği şuan arabaya ne ile bindiriyorsunuz ki?
Kusannesi deryatoprak çok tehlikeli sakın sakın kısa mesafeli markete giderken bile kemerlerini bağlıyorum oturtup, acilen bir oto koltugu alın hayatın garantisi yok pişman olursunuz allah korusun