Minikuzu 13 aylık bebeğimin bugün burnu akmaya başladı çok az bi ateşte var aşırı huysuz. Ihlamur kaynatıp verdim başka ne yapabilirim. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?
Sidal Minikuzu aynısını bende yaşadm 4 gün yüksek ateş sürdü hastanelik olduk 😞ilaçsız atlattık ama çok geçmiş olsn
Htckr Minikuzu benim oğlumunda burnu akıyordu hafif öksürüğü vardı bol bol c vitamini verdim çok şükür ilaçsız atlattık