Venuslady Geçmiyor ne yapsam geçmiyor ve sürekli tekrarlanıyor ria spiral taktıracam ama bi türlü nasip olmuyor varmı bunun çaresi fitil ve antibiyotik kullanmaktan bıktım
2bebeannesiii Venuslady Rahim ağzı yarasını bilmiyorum canım ama mantara travazol krem çok çok iyi geliyo .
Venuslady Butterfly şaka gelebilir ama 50 tane hastaneye gittim 50 doktor değiştim e nabızdan kontrolüm hep kadın doğum ve enfeksiyon biriminden toplam 50 tane ya geçmiyor bitmiyor bu zıkkım antibiyotik kullanmaktan bağışıklığı yükseldi hiç Bi ilaç fayda etmiyor
fatosguler41 Venuslady bende mantar olmuştum fitil vermişti genitalden atıyodum bidha tekrarlamadı bende
Semaatls Venuslady bende aynı dertle bogusuyorum surekli tekrarlaniyordu nbl gynbiotic kullandm tek çözüm o oldu bana uzun zamn olmadı
Venuslady Erolbsr rahim ağzı yaram doğumdan sonra oldu ama hep enfeksiyon ve mantar ım vardı doktor doğumdan sonra kendine bakamamışın dedi rahim ağzında yara var dedi ve mantar da var iyileşmesi çok zor dedi yani iğleşmezse kısırlığa kadar yolu varmış
Sonsuzmutluluk Venuslady organik sirke li ılık su yapın oturabiliceğiniz bir leğene günde yarım saat kadar oturun mantara iyi gelirmiş 1 hafta deneyin
Erolbsr Venuslady cok gecmiş olsun benm de dogumdan snra vajina girişinde kück Bi et parcası cıktı acaba aynı şey mi
Eselbur Venuslady cnm rahimağzı yarası bendede var çözümü yaktırmak o yara oldugu sürece enfeksiyon geçmez demişti bana doktorum devamlı tekrarlar dedi gercekten de öyle oluyor önce yarayı hallet bnce