Kizlar iyi geceler bebeğim 8aylik beni görünce mamaa memmeee diye ağlıyor gözden kaybolduğum an ağlıyor eliyle beni gösteriyor ağlıyor kıyamıyorum bu zamana kadar hep ikimizdik evde şimdi ben çalışmaya baslayacgim babaannesi bakacak ben yavrumla güvenli bağlanmayi nasıl sağlayacağım ne yapacağım ilerde sorun olmasından korkuyorum ne yapabilirim?