As1ioz 14 aylıgız tutup kalkıyor tutarak yuruyor ama parmak ucuna basıyor yurutmeye calıstıgımızda hemen oturuyo hiç zorlamadım ters teper diye ama ibş bi sorun yoktur kafama cok taktım aaaa yürümüyormu dediklerinde üzülüyorum
Ece123 As1ioz hiç üzülme canım benim kızım da dediğin gibiydi 15 gün filan içinde tamamen yürüdü 14.5 aylık di
Ikrazumra19 As1ioz niye uzuluyorsun ki bircok seyi yapiyor zaten birak kendisi cesaretini toplar yurur bence hic kafana takma ustelemede daha cok ters teper sen mesela koltuga filan gel gel filan yap tesvik et canim
kerem_imm As1ioz 18.aya kadar normal kabul ediliyor. Yeğenim 17 aylıkken yürüdü. Koltuğa tutunup yürüyorsa yakında yürür diye düşünüyorum.
Ikrazumra19 As1ioz bisver cevreyi cevre uep konusur hic susmaz kimse memnun olmaz erken yurur niye kosmuyor derler 10 kelime soyler neden 20 kelime konusmuyor derler derlerde derler kuzum o yuzden bebeginide zorlama daha vakti var
Adeviyee As1ioz ondan dolayı parmaklarını uca basıyordur muhtemelen canım ama bir sorunu yoktur yürür yakında inşallah
S_E_KLM As1ioz hiç üzülme canım banada hala yürümüyormu diye sorup duruyorlardı 15.5 aylıkken bir baktım salondan mutfağa yürüyerek geldi 🥰 hiç sıkma o tatlı canını elbet yürür 🌸
CaglaC As1ioz 15 aylik oglum hala yürümüyor 😅 tutunup kalkıyor tutunarak yürüyor elinden tuttugumuzdada yürüyor ama bıraktığımız an oturuyor yada tutunacak yer yoksa direk oturuyor dert etme vakti vardır sağlığı yerinde cok şükür elbet birgun yürür 😊