Yani biz daha yeni ek gıdaya geçtik ama dolaptan 2. El bi mama sandalyesi aldm joie tertemiz kullanılmış 2. El gbi durmuyo hem güzel sağlam hem Kullanışlı bende baya Bi araştrdm fiyatlar yüksek gelmişti o zmnlar marketlere gelenlerden almak istemedim bi kaç tanıdığımn bebeği içindeyken kırılmış