Merhaba bi post açmıştım belki dek gelen olmuştur göğsüm tıkanmıştı bijaç gündür ağrı,şişlik ve sertlik vardı.uğraştım,uğraştım şükür ki açıldı tıkanıklık.şimdide sütüm azaldı belirgin derecede.30 cc anca çıkıyor.neden böyle olmuş olsbilir tıkandı diye kesilmez dimi😭nasıl eski haline döndürebilirim normalde 100 cc çıktığı bile oluyordu.