Mommyishome ben 5. Ayda tadımlara başlamıştım 6. Ayda tamamen bitti tadımlar ve artık herşeyi yapıp veriyorum, karnabaharlı yumurta / krep / pankek / sulu köfte / kıymalı ıspanak karnabahar hepsinden veriyorum kıynanın kuzu kıyması olmasına dikkat edin doktorumuz 7. Ayda tavukda verebilirsin demişti zaten 6. Ayında tavuk çorbası yapıp sadece suyunu içiriyordum yoğurt çorbası da yapıyorum doktorumuza keçi sütü mü inek sütü mü kullanalım dedik inek sütünü dene alerji yapmazsa kullan dedi alerji de olmadı eve yaptığım yoğurttan yoğurt çorbasından veriyorum 8. Ayında da balığa başlayacağız ben instagramdan tarifler bakıyorum hep kuymak bile yapıp veriyorum herşeyi yiyoruz anlayacağınız 🤗🤗