Kızlar ben yeni doğum yaptım gurbetteyim kayınvalidemle hastnede kaldık 2 gün doğum yapınca evde 14 aylık oğlum babası ve dedesiyle kaldı gayet iyi ilgilenmişler zaten gözüm arkada değildi emindim ilgileneceklerine ama eve geldiğimden beri oğlum gece uykularına direnir oldu bağırmaya başlamış yeni yürümeye başladı istediği olmayınca çok korkunç derecede bağırıyor istediğini yaptırana kadaf 2 gündüz uykusundan 1 e düşürdük gece rahat uyusun diye yok yine aynı gece uykusuna aşırı direniyor o kadarki uykusu olmasına rağmen saati aralığına da dikkat ediyorum yorgun çocuk uykuya zor dalar diye yok yine aynı bağrma vurma olayı var beni göremedi 2 gün ondan mı acaba kendimi suçlu hissediyorum ne yapmam lazım atak mı bu yoksa diş mi büyüme evresi mi kardeş kıskançlığımı tek kalınca ne yapacam şimdi ilgilenenler var evde bu haldeyiz Kayınvalidemler gidince ne yapacam acaba ben bu durum geçici olur mu yardım lütfen🙏🏻