İlk 8gunde kilo almaması normal. Eğer eksiye düşmediyse iyi. Çünkü 200 gr veriyorlar ortalama doğum sonrasındaki hafta… Siz iyi düşünün. Annelik te zamanla oturuyor. Ellerini ayaklarını yüzünü okşqyın, sevin göğsünüze alın bol bol. Kokusu bile süt salgılatıyor :)