Kızlar selam 👋 Bebeğim 2 hafta 7 günlük. Hala özellikle geceleri memede uyuyakalıyor sonrada tam doymadığı için sık kalkıyor 🤦♀️ Bırakıyorum tekrar alıyorum en fazla memeyi çekip yine uyuyakalıyor.Ayaga vurma çenesine dokunma altını soyma ılık ıslak pamuk dokunma vs hiçbir faydası olmuyor.Gündüzde 15 dakika en fazla yarım saat 40 dakika uyuyan bir bebek hani uykuyu cok seviyor diyemiyorum.Gündüz memede emdikten sonra aglamaya başlıyor,sütümün yeterli geldiğini düşünüyorum cünkü hem o bırakınca sıkıyorum gyet güzel süt geliyor, 1 ayda 1200 gram aldı ve çişli bezi cok fazla. Geceleri bazen annem bakıyorken biberon veriyor, onu güzel içerse 3 saate kadar uyuyor ama ondada uyuyakaldıpı oluyor.Cok sıkta vermek istemiyorum alışmasın meme reddi olmasın diye. Aynı durumu yaşayan önerileri olan ya da zamanla geçecek diyen var mı :/ ? :)