Yok Ben kullanıyorum canım ebebekten aldım. Sabit bi yere koyduğunda (koltuk yatak üstüne koyanlar varmış o yüzden özellikle belirttim) oldukça sağlam kullanışlı gayet iyi sallıyor bebeğim 3 aylık ben ilk kademede kullanıyorum hala, uyutmak için dersen benim oğlum genel olarak uyumadığı için onda da uyumuyor ama gün içinde bir tek onda vakit geçiriyor.