Annebebek58 Kizlar sutum bir kac gun iyi oluyorr bi bakiyorum sutum ortada yokkk niue boyle oluyor sizce sizde bu durumu yasiyormusunuz
Bal-Kaymak Annebebek58 uykusuz kalıyorsan dinlenemiyorsan azalır canım. Sütü artıran en önemli şey dinlenmek ve su. Bebeğinin alerjisi yoksa sütün azaldığı günlerde sütlü tatlı ye üzerine su iç. Bide stres yapmamaya dikkat et .
Annebebek58 Hosgeldin Oykutosum Kafayii yiyecem artik az kaldi ya biktim artik sut meselesindenn oyle bise ki mama da icmek istemiyorr sadece emmek istiyorr
Oykutosum Annebebek58 olumsuz düşünce kafanda olursa ona göre ilerliyor emin ol acaba sütüm mü yok diye düşündüğümde sütüm azalıyordu o yüzden sütüm yetiyor diye düşünmek lazım. Bebeğinin çişli bez sayısı kaç günde
Annebebek58 Kaderiko bebegim emiyor geri cekiliyorr ama sonra bi daha tutuyorr gelmiyor birakiuorr sut olmadigi icin yapiyor iste oyle degil mi
Toprak2509 Annebebek58 hayır benim öyle göğüs terbiye oluyor dediler alakası yok. Bikere süt geliyor sonra cocuk emiyor emiyor süt yok. eskisi gibi değil yetmiyor bebegime kilo alımı iyi değildi bu ay. Gece bile sert olmuyor eskisi gibi. Yemediğim şey kalmadı
Annebebek58 Toprak2509 anlattiginiz durum bende de mevcut bebegim mama da kabul etmiuorr ek gida da kabull etmiyor sadece emmek istiyor ama sut yok iste Bi de emzirme donemin de regl oluyormusunuzz bebeginiz kac aylik
Toprak2509 Annebebek58 4 aylık. Benmkide mama yemiyordu bu ay az az yemeye başladı. Biberonu asla kabul etmiyor. Kaşıkla veriyorum. Cok az yediği için ara ara veriyorum artık. Doyacak kadar yemiyor sonra emziriyorum doyuyor. Evt bir kez oldum